Friday, February 17, 2012

Ondertussen in Bali

Ondertussen in Bali heb ik Mount Batur de 1717 meter hoge meest actieve vulkaan van Bali beklommen. Met een prachtige zonsopgang boven Mount Agung (3142 m) als cadeautje erbovenop. Samen met de Japanse Hiromi uit Kyoto ben ik verder gereisd naar Lovina in het noorden van Bali, daar hebben we twee dagen gesnorkeld en zijn we dolfijnen gaan spotten.



Op dit moment ben ik weer terug in Ubud waar ik gisteren een 5 rhythms dansworkshop heb bijgewoond in een prachtige setting, meer bepaald een dansstudio omringd door groene rijstvelden en palmbomen. Met 40 mensen van verschillende nationaliteiten hebben we 3 uur op de golven van de 5 rhytms gedanst. Best dance party ever ! http://www.adambarley.com/



De volgende twee dagen gaan we het zuiden van Bali verkennen, het meest toeristische gedeelte van Bali. Foto's, tekst en uitleg volgen.

2 comments:

  1. Hallo Tom, ik denk dat het dolfijnen spotten voornamelijk in Lovina gebeurt, ik heb het ook van daaruit gedaan, een hele belevenis, wij vertrokken s'morgens erg vroeg met , ik schat zo ongeveer 200 bootjes op volle kracht naar de spotplaats, het was een echte race om maar eerst daar te zijn.
    Groeten uit Hechtel

    ReplyDelete
  2. Inderdaad Ferdi, het was in Lovina. Het waren geen 200 boten omdat het laagseizoen is op dit moment, ik schat een vijftigtal. Maar ik vond het dolfijnspotten in Lovina op zich niet zo interessant, het was alsof we de dolfijnen aan het opjagen waren.

    De snorkeltocht na het dolfijnkijken was meer de moeite, lekker warm water en mooie vissen gespot.

    ReplyDelete